Dungeon Mastery & Game Design

Tin Marković

Obožavate upravljati svjetovima? Vidite ogromne dvorove i duboke spilje, crne zmajeve i bijele vile? Zapitali ste se "Što zapravo ovaj Ork osjeća dok trči na mene s golemom sjekirom?"

Došli ste u odličnu krčmu i onda? Radionica o postavljanju avantura i kampanja za igre, koja se bavi principima dizajna primjenjivim najviše na stolu (ali i digitalno). Kroz kreiranje cjelokupne kampanje, do seansi i pojedinačnih sukoba - pokušat ćemo u 5 "poglavlja" prijeći osnove i trikove zabavnog RPG-a. Svaki dio će biti zasnovan na tri ključna dijela: prethodna iskustva, predavanja i primjeri kroz primjenu.

    Intro
  1. Travel & Encounters
  2. Enemies
  3. (short break)
  4. Help, my Players are talking to Things
  5. Traps, Trouble & Treasure
  6. The Grand Scope